BAZI "AŞK"LAR ...



    Bazı "aşk"lar yer edermiş insanın hayatında. Öyle ki, bir bakarsın sana hissettirmeden yıllarca kalbinin bir köşesinde kalmış... Sen bunu belli bir zaman sonra farkedersin. Ve herşeyin bir anlamı olması zorundaymış gibi anlamlandırmaya çalışırsın ve anlatmaya... Ama nafile çabadır, anlatamazsın... Üstelik o anlatamadıkların kalp kırığı olarak sana geri döner. Çünkü; zaman herşeyi değiştirdiği gibi O'nu da çok değiştirmiştir. Senin zamanın O'nun gözlerine ilk baktığın anda kalmıştır.  Bu yüzden; O böyle değildilere sığınırsın, her olana yeniden anlam kazandırmaya uğraşır ve içinde büyüttüğün aşk'a sarılırsın. Bütün aşk sabrına rağmen sonuç acıdır ve ne yazık ki acınasıdır...

                                       8 Mart 2002' nin "An"ısına ve "An"lamına...